Biz Kimiz

Barem 1982 yılında Türkiye’nin üçüncü pazar araştırma şirketi olarak Doç. Dr. Pervin Olgun tarafından bugün saygıyla andığımız Prof. Dr. Orhan Demirhindi ve Günay Efra Kocabaş’ın ortaklıklarıyla kuruldu. Kuruluş felsefesi araştırmada bilimsellik ve kalite üzerine oluşturuldu.

1994-2009 yılları arasında ad-hoc araştırmanın global liderlerinden Research International (RI) grubunun Türkiye temsilciliğini yürüttü. Bu dönemde uluslararası araştırma pazarına girdi ve yerel deneyimini uluslararası deneyimlerle birleştirerek entelektüel sermayesini güçlendirdi. Bu süre içinde adı Barem Research International oldu.

2009 yılında RI’ın global olarak TNS ile birleşmesiyle gruptan ayrılan Barem Research, WIN (Worldwide Independent Network of Market Research) organizasyonundan aldığı daveti değerlendirerek bu yapıya katıldı. Barem Research bu ağın içinde, bağımsızlığından ödün vermeden 78 ülkedeki büyük, saygın ve deneyimli ortaklarıyla yenilikçi ve yaratıcı tecrübelerini paylaşıyor. Grup kendi ülkesini iyi tanıyan yerel firmalardan oluşuyor, bir yandan da tüm dünyada global bir gücü var.

Bu durum özellikle ekonomide artan ihracat ve yeni ülke araştırmaları için büyük avantaj sağlıyor.

Barem yılların araştırma deneyimi ve ödüllendirilmiş başarılarını, sürekli yenilenen bakış açısıyla birleştirerek taze başlangıçlar yapıyor.

Sektörümüzün kurucularından Pervin Olgun’un belirlediği ilkeler doğrultusunda, sosyal sorumluluklarının farkında, değerlerine sahip çıkan, dinamik, yaratıcı ve genç bir ekibiz.

Bizim için değişmeyen tek şey, değişim

35 yılı geçen tecrübemiz ve sektörde başardığımız ‘ilk’lerimiz ile övünüyoruz.