My Blog

WE ADAPT FASHION SO FAR AS WE CAN MAKE IT LOOK GOOD ON OURSELVES

No comments
Barem Research kentli Türk insanının moda ile ilişkisini anlamak adına bir araştırma yürüttü. Araştırma; moda ile ilişkinin yoğun olduğu 10 büyük ilde, 18 yaş ve üzerinde 1.400 kişi ile CAPI (Bilgisayar Destekli Yüzyüze Görüşme) yöntemiyle Nisan ayında gerçekleştirildi. Çalışma kentli Türk insanının ; moda ile ilişkisini nasıl tanımladığını, giyim alışverişinde tercih ettiği genel yaklaşımı, internetten giyim alışveri yapıp yapmadığını ve spontan olarak aklına gelen kadın giyim markalarını anlamak amacıyla yapıldı.
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin
Nur UsluWE ADAPT FASHION SO FAR AS WE CAN MAKE IT LOOK GOOD ON OURSELVES

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.