MallTrack Ziyaretçi Memnuniyeti Yönetimi

Başarılı AVM yönetimi; ziyaretçi memnuniyetinin sürekli olarak takibini ve elde edilen verilere göre geliştirilme potansiyeli olan alanların, müşteri memnuniyetsizliğine neden olmadan iyileştirilmesini gerektirir.

MallTrack bu ihtiyacı karşılamak üzere Barem’in; 38 yıllık araştırma birikimi, araştırma teknolojisi geliştirmedeki uzmanlığı, EFQM süreçlerindeki deneyimi ve Ar-Ge tecrübesi harmanlanarak geliştirilen bir sistemdir.

Bu sayede iyileştirme alanları hızla belirlenir ve firmanın aksiyon alması sağlanır.

İçerdiği çok dilli yapısı sayesinde misafirlerinizin anında geri bildirim yapmasına olanak sağlar ve şikayetler sosyal medyaya düşmeden sizin müdahale edebilmenize olanak verir. Böylece sosyal medyada yer alabilecek olumsuzlukları anında giderebilir ve ziyaretçi memnuniyetinde sadakati hedefleyebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için: Ender Tunalı

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

MallTrack veriyi, konukları özel bir mobil uygulama (App) yüklemeye gerek bırakmadan yönlendirdiği bir link üzerinden ekonomik, hızlı ve sürekli olarak toplar. Ziyaretçinin ihtiyacına ve hizmet noktalarına göre özelleştirmeler sağlar.

MallTrack ile Şikayet Yönetimi yapılabilir. Düşük değerlendirmeler anlık olarak e-posta ile yetkililere iletilir. Şikayet ile ilgili gelişmeler izlenerek raporlanır. Böylece şikayetin yönetilmesi ve ziyaretçi memnuniyetsizliği büyümeden önlem alma imkanı sağlanır.

Gelişmiş kıyaslama veritabanı sayesinde, filtreleme ile, performansın karşılaştırılması istenen kategorilerin hızla seçilmesi sağlanır. Böylece yöneticiler AVM performanslarının gelişimini izlemenin yanı sıra, AVM’yi anonim olarak, benzerlerine göre de değerlendirebilirler.

MallTrack tüm altyapısı ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi gerekliliklerini karşılar. Memnuniyet Yönetimi ve Şikayet Yönetimi modülleri ile AVM’yi kolay bir şekilde ISO 10002 standardına taşır.

Raporlar AVM yöneticilerinin yetkilerine göre özelleştirilir. Yöneticiler gelişmiş Portal ile veri ve raporlara anında ulaşarak sonuçları sürekli takip eder. Sonuçlar online olarak takip paneli ve Excel raporlar halinde sunulur ve gelişim izlenir.